Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lynn Timmermans - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lynn Timmermans - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Ik ga 10 weken lang stage lopen met 5 andere studenten in Malawi. We lopen stage in het Trinity hospital in Muona.
Na deze stage ga ik met nog 3 andere meiden reizen door malawi heen.
Ik hoop jullie d.m.v. van dit blog op de hoogte te houden van mijn reis.

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2015

De eerste weken

27 April 2015

We're flying high.
Lynn

Hoi allemaal, Over een aantal weken is het al zover. Mijn vertrek naar Malawi met 5 andere studenten. Een reis naar de plaats Muona waar we 10 weken lang stage zullen lopen. In deze stageperiode zullen we veel te zien krijgen en veel leren van de cultuur, de mensen, het ziekenhuis zelf en natuurlijk nog veel meer. Ik kijk heel erg uit naar mijn reis met de andere meiden en hoop jullie ook op de hoogte te houden door een blog bij te houden hier op waarbenjij.nu Alvast heel veel lees plezier! Liefs, Lynn

Actief sinds 19 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1821

Voorgaande reizen:

25 April 2015 - 08 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: